Monday 31 October 2016

CAR RENTAL SUBANG JAYA | NEARBY FROM TRINADI TRANSPORT RENTAL CAR | | LUXURY CAR RENTAL | VELLFIRE FOR RENT | CAMRY FOR RENT | CRV FOR RENT | XTRAIL FOR RENT




Apa yang berdekatan dengan Kereta Sewa Trinadi Transport ini?
Kat sini banyak sangat kemudahan yang boleh diperolehi tau..
Meh saya cerita apa yang ada kat sini hehehe


1)  LRT PUTRA HEIGHTS




Haaaa nak habaqq mai sikit nihaaa, Kereta Sewa Trinadi sangatlah berdekatan dengan LRT Putra Heights ni. Hanya 4 Minit sahaja daripada pejabat kami. Mana-mana pelanggan yang jauh tu bolehlah kami ambil di LRT ni. Sangat-sangat senang dan mudah bagi pelanggan kami untuk datang ke sini heheh.

2)  BANK ISLAM

                       


Pejabat kami juga berdekatan dengan Bank Islam dimana korang semua takyah pening-pening nak cocok duit kat mana ehh. Datang pejabat kami terus bayar pun boleh tau. Hanya 3 minit daripada office kami.

3) GIANT HYPERMARKET


Tak tahu lagi lokasi kami kat mana ? Haaa korang nampak signboard GIANT sebesar alam ni kan, pasti korang akan jumpa dimana letaknya lokasi kami. Dekat sangat tak sampai 5 minit tau.

4) INTERNATIONAL SCHOOL




Disini juga terdapat International School yang berdekatan dengan Office kami.


5) HERO SUPERMARKET


Haaaaa kami juga berdekatan dengan Pasarraya Hero di Alam Megah dan kami juga membuat display kereta didepan pasarraya tersebut. Tak jauh mana pun hanya 8 minit je dengan office kami.



6) ELITE HIGHWAY & LDP HIGHWAY



Elite Highway dan LDP Highway juga berdekatan dengan kami iaitu hanya 5 minit dan 15 minit daripada office kami. Dekat je kann heeee


8) ONE CITY SKY PARK @USJ23 & MAIN PLACE @USJ21




Nak jalan-jalan dengan kereta sewa kami di area Subang Jaya ? Disini juga terdapat dua Shopping Mall yang baru dibuka iaitu Sky Park One City hanya 10 minit dan Main Place 13 init sahaja.



No comments:

Post a Comment